< meta name="revisit-after" content="7 days">

1.       خدمات برجسته سازمان جهت بهبود روش ها

-راه اندازی سیستم پکس جهت واحد راديولوژي

-راه اندازی دستگاه نوبت دهی جهت آزمایشگاه –صندوق ترخیص- صندوق بستری – اتاق آمادگی – شنوایی سنجی

-فرآيند بررسی شکایات اینترنتی (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

-مشاوره پزشکی (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

-فرم گزارش خطا (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

-فرآیند ویدئو کنفرانس بخش گوش و حلق و بینی (در مرکز راه اندازی شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد)

-مشاهده جواب آزمایشات پاتولوژی درمانگاه مطهری و شهید فقیهی (از طریق نصب نرم افزار his  clientمربوط به آن مراکز و متصل شدن به آن جهت مشاهده نتیجه )

-اسكن پرونده هاي  بیماران و تشكيل يك بانك اطلاعاتي جامع از تمامي پرونده هاي بيماران.(انجام شده است)

-راه اندازی ماژول سیستم پیام کوتاه جهت ارسال شکایات بصورت پیامک

-پیاده سازی طرح تحول سلامت و اجرای بسته های کاهش فرانشیز و هتلینگ انجام امور عمرانی بیمارستان

-استقرار برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی

-خريد دستگاه پلاسما جهت واحد CSSD

-اعلام فاكتورهاي خريد به اداره دارايي بصورت آنلاين

-خريد استند جهت تكريم ارباب رجوع

فرآيندهاي الکترونیکی شده

فرایند تغذیه و صدور ژتون(از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

فرایند درخواست کالای ماهیانه (از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

فرایند صدور دستبند بیمار (از طریق نرم افزار HIS و خرید دستگاه پرینتر دستبند بیمارانجام شده است )

فرآيند حضور غیاب و محاسبه اضافه کار و مرخصی(در دست اقدام جهت اتصال به سامانه کیمیا )

سیستم انبار(از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

کنترل و حراست بیمارستان (از طریق نصب دوربین های مدار بسته و کنترل آنها ز طریق نرم افزار مربوطه میسر می باشد )

فرایند درخواست خرید (در مرحله بررسی می باشد)

فرآيند بررسی شکایات اینترنتی (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

مشاوره پزشکی (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرم گزارش خطا (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرآيند پیشنهادات و انتقادات(انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

مشاوره همکار(انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرآيند نظر سنجی از ارباب رجوع(انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرآيند پذیرش بیمار(از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

فرآيند پرداخت هزینه بیمار(از طریق نرم افزار HIS و نصب دسنگاه  posانجام شده است )

فرآيند درخواست آزمایشات(از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

مشاهده جواب آزمایشات پاتولوژی درمانگاه مطهری و شهید فقیهی (از طریق نصب نرم افزار his  clientمربوط به آن مراکز و متصل شدن به آن جهت مشاهده نتیجه )

اسكن پرونده هاي  بیماران و تشكيل يك بانك اطلاعاتي جامع از تمامي پرونده هاي بيماران.(انجام شده است)

فرآيند رسیدگی به شکایات تلفنی (انجام شده بصورت تلفنی این امر امکان پذیر می باشد)

فرآيند تعمیر تجهیزات پزشکی(انجام شده از طریق سامانه تجهیزات پزشکی)

فرآيند نوبت دهی پذیرش اتاق عمل (انجام شده از طریق نصب دستگاه نوبت دهی)

فرآیند ویدئو کنفرانس بخش گوش و حلق و بینی (در مرکز راه اندازی شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد)

فرآيند پرداخت جهت بیماران مراجعه کننده پاراکلینیک ( رادیولوژی ،داروخانه، شنوایی سنجی ، آزمایشگاه )

فرآيند درخواست انجام تست های قلبی و آزمایش و رادیولوژی بصورت سیستمی از طریق پذیرش

فرآيند شکایات از طریق نرم افزار و کیوسک اطلاع رسانی

فرآيند راهنمای بیماران از طریق نرم افزار و کیوسک اطلاع رسانی

فرآيند پرداخت جهت نرم افزار تغذیه(اتصال به بانک ملت)

فرآیند آموزش شستن دست از طریق سیستم

فرآیند درخواست کالا از طریق اتوماسیون اداری

فرآیند جوابدهی آزمایش (دو دستگاه)

2.      فرایندها و خدمات انجام شده بصورت غیر حضوری

فرایند تغذیه و صدور ژتون(از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

فرآيند درخواست تعمیر تجهیزات پزشکی(انجام شده از طریق سامانه تجهیزات پزشکی)

فرآيند رسیدگی به شکایات تلفنی (انجام شده بصورت تلفنی این امر امکان پذیر می باشد)

فرآيند بررسی شکایات اینترنتی (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

مشاوره پزشکی (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرم گزارش خطا (انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرآيند پیشنهادات و انتقادات(انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرآيند جواب دهی آزمایشات(از طریق پرتال)

مشاوره همکار(انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

فرآيند نظر سنجی از ارباب رجوع(انجام شده از طریق وب سایت مرکز)

نمایش وضعیت بخشها و تختهای بیمارستان(از طریق پرتال)

گزارشات مدیریتی از وضعیت بیمارستان(از طریق پرتال)

فرایند درخواست کالای ماهیانه (از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

فرآيند حضور غیاب و محاسبه اضافه کار و مرخصی(در دست اقدام جهت اتصال به سامانه کیمیا )

فرآيند ثبت درخواست داروهای بیماربه داروخانه(از طریق نرم افزار HIS انجام شده است )

فرآیند راهنمای مراجعین الکترونیک (لینک مورد نظر بر روی وب سایت قرار داده شده)

فرآیند ویدئو کنفرانس بخش گوش و حلق و بینی (در مرکز راه اندازی شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد)

فرایند درخواست خرید (در مرحله بررسی می باشد)

مشاهده جواب آزمایشات پاتولوژی درمانگاه مطهری و شهید فقیهی (از طریق نصب نرم افزار his  clientمربوط به آن مراکز و متصل شدن به آن جهت مشاهده نتیجه )

  
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1395-12-9 13:10        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ