بررسی سنجههای اعتباربخشی و ارتقای کیفیت خدمات در مرکز آموزشی درمانی خلیلی
با حضور سرپرست مدیریت و مسئولان واحدها؛ جلسهای کلیدی در راستای بهبود استانداردهای بیمارستانی برگزار شد
در جلسهای مهم با حضور« پرنیان نیکمنش»، سرپرست مدیریت مرکز آموزشی درمانی خلیلی، و تمامی مسئولان واحدهای این مرکز، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات، ایمنی بیمار، ممیزیهای داخلی و فرهنگ سازمانی تأکید شد. این نشست که روز سهشنبه ۲۱ مرداد در سالن کنفرانس مدیریت برگزار گردید، به بررسی سنجههای اعتباربخشی و بهبود ارتباط با بیماران پرداخت.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی خلیلی، جلسهای تخصصی با حضور پرنیان نیکمنش، سرپرست مدیریت این مرکز، و کلیه مسئولان واحدهای تابعه، روز سهشنبه ۲۱ مرداد در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
در این نشست که با هدف ارتقای استانداردهای بیمارستانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی تشکیل شد، مواردی همچون ممیزیهای داخلی، سنجههای اعتباربخشی، درجه تعرفهها و ارتباط مؤثر با بیماران مورد تأکید قرار گرفت. همچنین، بر لزوم مستمر بودن فرآیندهای نظارتی و تقویت فرهنگ سازمانی و کار تیمی برای رفع ایرادات موجود اشاره شد.
مرکز آموزشی درمانی خلیلی به عنوان یکی از مراکز تخصصی و فوقتخصصی جراحیهای گوش و چشم در جنوب کشور، همواره کوشیده است تا با رعایت بالاترین استانداردهای پزشکی، ایمنی بیمار را در اولویت قرار دهد. در این جلسه، بررسی موردی سنجههای اعتباربخشی و تلاش برای بهبود مستمر خدمات، در دستور کار قرار گرفت.
در پایان جلسه، گزارش بازدید از بیمارستان قلب کوثر در قالب Benchmarking (الگوبرداری) از فرآیندها و نحوه اجرای کار از پذیرش تا درمان، توسط مدیر روابط عمومی در جمع مسئولین ارائه شد. این گزارش با هدف بهرهگیری از تجربیات موفق و بهبود فرآیندهای داخلی مرکز خلیلی ارائه گردید.
این مرکز با نگاهی پیشرو به ارتقای کیفیت خدمات درمانی، بر ضرورت توجه به جزئیات فرآیندهای بیمارستانی و حفظ ارتباط سازنده با مراجعان* تأکید دارد. انتظار میرود با اجرای تصمیمات اتخاذشده در این جلسه، گامهای مؤثری در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و ارتقای جایگاه تخصصی این بیمارستان برداشته شود.
پایان خبر /رامجردزاده
نظر دهید