متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1399/11/30
  • - تعداد بازدید: 119
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی خلیلی

برگزاری جلسه بررسی شکایات

.

 

جلسه برسی به شکایات با هدف رفع موانع و مشکلات مطرح شده توسط مراجعین در دفتر مدیریت بیمارستان خلیلی برگزار شد.

 
 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی خلیلی، جلسه بررسی شکایات با هدف تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مطرح شده توسط بیماران به واحد مدد کاری – بررسی شکایات در دفتر مدیریت بیمارستان خلیلی برگزار شد.

در این جلسه که مسئولان حراست، انتظامات و  اورژانس حضور داشتند، «حسن غیاثی» مدیر مرکز خلیلی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود:"فرآیند های داخلی بایستی به گونه ای ارتقا داده شوند که نیاز مراجعین برطرف شود."

 
 
پایان
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37329
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید