مرکز آموزشی درمانی خلیلی
برگزاری جلسه بررسی شکایات
.
جلسه برسی به شکایات با هدف رفع موانع و مشکلات مطرح شده توسط مراجعین در دفتر مدیریت بیمارستان خلیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی خلیلی، جلسه بررسی شکایات با هدف تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مطرح شده توسط بیماران به واحد مدد کاری – بررسی شکایات در دفتر مدیریت بیمارستان خلیلی برگزار شد.
در این جلسه که مسئولان حراست، انتظامات و اورژانس حضور داشتند، «حسن غیاثی» مدیر مرکز خلیلی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود:"فرآیند های داخلی بایستی به گونه ای ارتقا داده شوند که نیاز مراجعین برطرف شود."
نظر دهید