• 1404/02/30
  • - تعداد بازدید: 88
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی، پل ارتباطی شفابخش؛ تقدیر از تلاش‌های روابط عمومی بیمارستان خلیلی در هفته روابط عمومی

روابط عمومی، پل ارتباطی شفابخش؛ تقدیر از تلاش‌های روابط عمومی بیمارستان خلیلی در هفته روابط عمومی

 
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی خلیلی، همزمان با فرارسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات، با حضور« کاظم شعبانی»، مدیر بیمارستان، و جمعی از مسئولان در واحد روابط عمومی برگزار شد و از زحمات و تلاش‌های مستمر این مجموعه تقدیر به‌عمل آمد.

در این دیدار،« کاظم شعبانی» ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نقش این حوزه را در نظام سلامت بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: «روابط عمومی، نه‌تنها صدای بیمارستان در بیرون، بلکه صدای کارکنان و بیماران در درون سازمان است؛ نقشی که اگر با دقت، دلسوزی و درایت ایفا شود، می‌تواند به بهبود خدمات و افزایش اعتماد عمومی منجر گردد.»
وی همچنین بر اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف، ارتباط مؤثر با مخاطبان و نقش روابط عمومی در ایجاد تصویر مثبت از عملکرد بیمارستان تأکید کرد.
پایان خبر /رامجردزاده
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 124645
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید