متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1402/08/18
  • - تعداد بازدید: 187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گرامیداشت روز بهبود کیفیت

گرامیداشت روز بهبود کیفیت

گرامیداشت روز بهبود کیفیت

کارکنان در هر سطحی در سازمان باشند، جوهره سازمان شمرده می شوند و مشارکت کامل آن ها موجب می شود کیفیت عملکرد و توانایی هایشان در جهت منافع سازمان مورد استفاده قرار گیرد. بی شک، هیچ محصول یا خدمتی بی نیاز از "کیفیت" نیست و کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیند‌ها و فعالیت های سازمان به طور مستمر با نیاز‌ها و انتظارات مشتری‌های سازمان طراحی شود.

«کاظم شعبانی » مدیر بیمارستان از گرامیداشت روز بهبود کیفیت در سالن کنفرانس مدیریت  بیمارستان خلیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ،هجدهم آبان ماه با حضور مدیر بیمارستان و جمعی از مسئولین این روز به مسئول بهبود کیفیت این مرکز تبریک گفته شد .

«کاظم شعبانی » در این خصوص گفت :این روز بهانه ای است برای  تشکر از همکاری گرامی که در طی  سالیان متمادی  در پست بهبود کیفیت این مرکز  در حال خدمت می باشند .

سر کار خانم «نرجس قهرمانی » کارشناس ارشد مدیریت   این مرکز در طی این سالها با تلاش بسیار  در جهت ارتقا  و بهبود  فرایندها  تلاش بسیار نمودند .وی خاطر نشان ساختند ایشان با همکاری  و همیاری سر کار خانم «فاطمه طاهری » که به تازگی به این واحد پیوستندبا  تعاملی سازنده با تمامی کارکنان  بیمارستان در پیشبرد اهداف سازمان قدم خواهند برداشت  .

 

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر وشیرینی  از این دو بزرگوار تقدیر بعمل آمد.

پایان خبر

https://khalili.sums.ac.ir/ZPJv

����ble.ir/join/MjkyNjI5ZG

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 89998
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید