گرامیداشت روز بهبود کیفیت
گرامیداشت روز بهبود کیفیت
گرامیداشت روز بهبود کیفیت
کارکنان در هر سطحی در سازمان باشند، جوهره سازمان شمرده می شوند و مشارکت کامل آن ها موجب می شود کیفیت عملکرد و توانایی هایشان در جهت منافع سازمان مورد استفاده قرار گیرد. بی شک، هیچ محصول یا خدمتی بی نیاز از "کیفیت" نیست و کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیندها و فعالیت های سازمان به طور مستمر با نیازها و انتظارات مشتریهای سازمان طراحی شود.
«کاظم شعبانی » مدیر بیمارستان از گرامیداشت روز بهبود کیفیت در سالن کنفرانس مدیریت بیمارستان خلیلی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ،هجدهم آبان ماه با حضور مدیر بیمارستان و جمعی از مسئولین این روز به مسئول بهبود کیفیت این مرکز تبریک گفته شد .
«کاظم شعبانی » در این خصوص گفت :این روز بهانه ای است برای تشکر از همکاری گرامی که در طی سالیان متمادی در پست بهبود کیفیت این مرکز در حال خدمت می باشند .
سر کار خانم «نرجس قهرمانی » کارشناس ارشد مدیریت این مرکز در طی این سالها با تلاش بسیار در جهت ارتقا و بهبود فرایندها تلاش بسیار نمودند .وی خاطر نشان ساختند ایشان با همکاری و همیاری سر کار خانم «فاطمه طاهری » که به تازگی به این واحد پیوستندبا تعاملی سازنده با تمامی کارکنان بیمارستان در پیشبرد اهداف سازمان قدم خواهند برداشت .
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر وشیرینی از این دو بزرگوار تقدیر بعمل آمد.
پایان خبر
نظر دهید