از آشنایی تا همدلی
از آشنایی تا همدلی
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی خلیلی، نخستین جلسه رسمی دکتر« پرنیان نیکمنش»، مدیر جدید این مرکز، روز جاری با مسئولان واحدهای پشتیبانی برگزار شد. این نشست با هدف آشنایی متقابل، همافزایی فکری و تبیین رویکردهای مدیریتی جدید در فضای صمیمی و همدلانهای انجام شد.

«باید فضایی فراهم شود که در آن، کارکنان با آرامش و انگیزه در کنار هم فعالیت کنند و منشور اخلاقی بهعنوان سنگبنای ارتباطات حرفهای رعایت شود.»
ایشان با اشاره به نقش کلیدی واحدهای پشتیبانی در عملکرد کلی مرکز، این بخشها را بههمراه کادر درمان، زنجیرهای پیوسته دانستند که با هماهنگی و انسجام، در راستای ارتقاء خدمات سلامت فعالیت میکنند.
دکتر نیکمنش تلاش جمعی در مجموعه را به دو امدادی تشبیه کرده و افزودند:
«ارزش کار هیچکدام از اعضای مجموعه کمتر از دیگری نیست. این یک مسیر گروهی است که تنها با همراهی و صداقت میتوان به موفقیت رسید.»
در ادامه، افزایش رضایتمندی کارکنان بهعنوان یکی از اهداف مدیریتی مورد تأکید قرار گرفت؛ چرا که رضایت شغلی آنان نقش مستقیمی در کیفیت خدمات و رضایتمندی بیماران دارد. ایشان با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشتند:
«باید بهگونهای عمل کنیم که بیمار، جز رنج بیماری، رنج دیگری نداشته باشد.»
مدیر مرکز همچنین با تأکید بر توانمندیها و تجارب ارزشمند کارکنان مرکز خلیلی، آن را سرمایهای قابل اتکا برای حرکت در مسیر تحول دانسته و تصریح کردند که این پشتوانه قوی، موتور محرک برنامههای توسعهای خواهد بود.
در پایان، دکتر نیکمنش بر تسریع روند پروژه بهسازی اتاق عمل تأکید کردند و خواستار بازگشت هرچه سریعتر این بخش حیاتی به چرخه خدمات درمانی شدند تا روند خدمترسانی به بیماران با کیفیت مطلوب ادامه یابد.
نظر دهید