• 1404/08/20
  • - تعداد بازدید: 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی خلیلی

تأکید سرپرست مدیریت مرکز خلیلی بر نقش تحول و تعهد در بهبود کیفیت خدمات درمانی

دستیابی به کیفیت پایدار، در گرو هم‌سویی فرایندها با نیازها و انتظارات سازمان است.  

به گزارش روابط‌عمومی مرکز آموزشی درمانی خلیلی، سرپرست مدیریت این مرکز، دکتر «پرنیان نیک‌منش»، ضمن تقدیر از تلاش‌های واحد بهبود کیفیت، بر ضرورت طراحی مستمر فرایندهای سازمان بر اساس نیازها و انتظارات مخاطبان تأکید کرد.

دکتر پرنیان نیک‌منش، سرپرست مدیریت مرکز آموزشی درمانی خلیلی، در نشستی با اعضای واحد بهبود کیفیت مرکز، با اشاره به اهمیت پویایی و تحول در نظام سلامت اظهار داشت:«کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرایندها و فعالیت‌های سازمان به‌طور مستمر بر اساس نیازها و انتظارات سازمان و ذی‌نفعان طراحی و بازنگری شوند.»
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه واحد بهبود کیفیت مرکز، بر ضرورت شایستگی حرفه‌ای، تحول در نگرش و بینش، و رعایت اخلاق و تعهد سازمانی به‌عنوان ارکان اصلی پیشرفت و توسعه پایدار تأکید کرد.
سرپرست مدیریت مرکز خلیلی در پایان خاطرنشان ساخت: «تعهد به کیفیت، تنها در سایه همدلی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت جمعی همه همکاران محقق می‌شود و این مسیر، نیازمند استمرار آموزش، بازخورد و بهبود مداوم است.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 137814
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید